Az indiai Amritsar (Szent Nektár Tava) városa ad otthont az Aranytemplomnak, vagy más nevén Harmandir Száhibnak. Ezt a látványos épületet világszerte a szikh közösség szent
helyeként ismerik, és egyben a Föld egyik leghíresebb zarándokhelye is. Miután többször is lerombolták, Randzsit Szingh Maharadzsa, az indiai Szikh Birodalom megalapítója a XIX.
század elején márványból és rézből újjáépítette, és a templom felső szintjét 750 kg tiszta arannyal borította be, amelyről végül az Aranytemplom a nevét kapta.
Az Amritsar: Aranytemplom társasjátékban a játékosok a kor különböző személyiségeit képviselik, akik 3 évtizeden át kitartóan segítették a Szikh Birodalom Maharadzsáját az
Aranytemplom újjáépítésében, biztosítva számára a templom minden részéhez szükséges alapanyagokat. Ehhez a munkásokat és az általuk elvégzett akciókat a lehető legoptimálisabban
és leghatékonyabban kell majd megszerveznünk.
Egy ügyes mechanizmus alapján, amely a klasszikus mankala játékok vetési rendszerére épül, a játékosok a különböző munkásokat és saját elefántjukat fogják használni a szükséges feladatok elvégzéséhez. A körünk során 1-3 akciót végezhetünk attól függően, hogy mennyire jól menedzseltük a munkásainkat és az elefántunkat. Ezek az akciók erőforrások gyűjtéséből a kőbányában vagy a piacon, a különböző tudásszintek előrehaladásából, és saját játékostáblánk fejlesztéséből, Mahout-akciókból és főként adományok adásából a templomnak állnak majd, azzal a céllal, hogy minél több presztízspontot szerezzünk.
A harmadik évtized végén az lesz a győztes játékos, aki a legtöbb Presztízspontot éri el!
TARTALOM:
1-4 játékos részére
14 éves kortól
kb 60-120 perc játékidő
Angol nyelvű szabály a dobozban
Nyelvfüggetlen játék
#01 / #02 / #03 / #04 / #05 / #06 / #07 / #08 / #09 / #10 / #11 / #12 / #13 / #14 / #15 / #16 / #17 / i#18 / #19 / #20 / #21 / #22 / #23 / #24 / #25 / #26 / #27 / #28 / #29 / #30 / #31 / #32 / #33 / #34 / #35 / #36 / #37 / #38 / #39 / #40 / #41 / #42 / #43 / #44